Informace pro zákazníky, kteří zakoupili výrobky zn. Singer v prodejnách nebo online shopu společnosti LIDL Česká republika.
Originální příslušenství a náhradní díly zakoupíte přímo v našem Autorizovaném servisu Singer nebo v našem e-shopu: VSTUP ZDE
1/ Reklamace zboží zn. Singer, zakoupené v kamenných prodejnách společnosti LIDL.
Reklamace zboží, zakoupené v kamenných prodejnách LIDL, se uplatňuje v kterékoli kamenné prodejně spol. LIDL nebo přímo v našem Autorizovaném servisu Singer, Klapkova 74/517, 182 00 Praha 8. K uplatnění reklamace je vždy nezbytné mít s sebou doklad o prodeji zboží.
2/ Reklamace zboží zn. Singer, zakoupené v online shopu společnosti LIDL.
(pokud máte možnost dopravit reklamované zboží přímo do našeho Autorizovaného servisu Singer, prosíme využijte ji. Tento způsob je vždy nejrychlejší, nejefektivnější a nejbezpečnější.)
Zákazníci bydlící v Praze a blízkém okolí.
uplatní reklamaci zboží přímo v Autorizovaném servisu Singer, Klapkova 74/517, 18200. S sebou je nutné mít vytištěnou fakturu od zboží.
Ostatní zákazníci.
a/ vyplní formulář, v dolní části této stránky, nutný pro objednání svozu reklamace do Autorizovaného servisu. Datum, na které lze objednat svoz je nejméně na následující den (standardní doby vyzvednutí zásilky je 8:00 – 18:00).
b/ Následně je objednán svoz zásilky od zákazníka, dle jeho požadavku. Tuto službu provádí společnost PPL. Zákazník připraví zboží, řádně zabaleno v originálním obalu s originálními ochrannými výplněmi spolu s popisem závad, kontaktem a dokladem o nákupu.
c/ Zboží je vyzvednuto u zákazníka a svezeno do Autorizovaného servisu. Po vyřízení reklamace je zboží opět zasláno zákazníkovi.
V případě absence originálních obalů a ochranných výplní si ve vlastním zájmu pečlivě prostudujte následující odkazy ohledně správného probalení zásilky: